http://gillesjananton.blogspot.com/ 

Ik ben een wetenschapper (biochemicus), hou van muziek literatuur, tuinieren en wiskunde, ben rond de 60 jaar, maar voel me 35. Ik schrijf poëzie, ben docent keramiek aan het "WAT" in Tongerloo, schilder, boetseer en maak parfums....

Poëzie beschrijft de werkelijkheid het beste. Het brengt de realiteit vanuit een 'out-of-the-box-thinking', wat op zichzelf een creatief proces is. Ik wil met mijn poëzie mensen ertoe aanzetten alles in een totaal-verband te (laten) zien.

enjoy a 'quick' glimpse of the next two video's that give an idea how Jan Anton Gilles brings musicians together:
wonderful and delightful, really:

Vlas en Veerle



Vlugge Veerle

Vlas ben jezelf

dans Vlas, spring

op de droogkeien van de Maas



streel de rimpeling

van het oeverwater

whisper Vlas, hoor het razen van het gras

het zuigt en zingt



“trager stroomt de stroom

lager groeit de kadeboom

langer vloeit je bloed”



sterf dan zeven manen lang

Vlas met je groenwiervlecht

roep, roep , dan vlugge Veerle

alvorens je verlijft .

Petra
7/22/2013 12:35:36 pm

Ben je me te slim af denk je oude achterbakse lul

Reply
Petra
7/22/2013 12:44:28 pm

Maakt Parfums?? Over een duur merk lullen om dan een klein flesje MEXX te geven... En daar gaat het me zelfs niet eens over..

Reply
Jan Anton Gilles
4/10/2014 04:02:04 am

Reply
Jan anton gilles
8/29/2014 03:56:07 am

tjajaloerse vrouwen net zoals mannen vind je overal , dag Petra wie je ook mag zijn

Reply



Leave a Reply.